Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księbozbioru
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(1)
Czytelnia dla Dorosłych
(2)
Autor
Armstrong Gary
(1)
Dudzik Teresa Magdalena
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Jakubiak Krzysztof (marketing)
(1)
Kobus Martyna
(1)
Koop Gary
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Materna Grzegorz
(1)
Pawłowicz Bohdan
(1)
Piątkowski Wiktor
(1)
Sikora Tomasz (ekonomia)
(1)
Surowicz Agnieszka
(1)
Szczęsna Ewa
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Witek-Hajduk Marzanna K
(1)
Wąsik Dorota
(1)
Zapolska-Szcześniak Sylwia
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Studenci
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Public relations
(2)
E-marketing
(1)
Ekonometria
(1)
Etyka biznesu
(1)
Firma
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Handel detaliczny
(1)
Handel hurtowy
(1)
Informacja marketingowa
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Klient indywidualny
(1)
Konsumenci
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing
(1)
Marketing międzynarodowy
(1)
Marketing narodowy
(1)
Nabywca instytucjonalny
(1)
Proces marketingowy
(1)
Promocja handlowa
(1)
Promotorzy marki
(1)
Reklama
(1)
Rynek
(1)
Rynek globalny
(1)
Strategia firmy
(1)
Strategia marketingowa
(1)
Zarządzanie
(1)
Znak towarowy
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Podręcznik
(3)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykułów publikowanych w najważniejszych periodykach branżowych. Prowadził badania rynku i konsultacje dla wielu firm w zakresie zarządzania sprzedażą i strategii marketingowych. Profesor Kotler należy do grona największych autorytetów w dziedzinie marketingu. W plebiscycie „Financial Times” został uznany za jednego z najbardziej wpływowych autorów w dziedzinie biznesu, obok takich postaci jak Jack Welch, Bill Gates, Peter Drucker, Michael E. Porter. W książce omówiono między innymi: - sposoby podejścia firm do marketingu w niepewnych, zmiennych warunkach rynkowych, - tworzenie różnorodnych strategii cenowych, dostosowanych do specyficznej sytuacji gospodarczej i określonych segmentów rynku, - rolę usług w dzisiejszej, zorientowanej na ten sektor gospodarce, - współczesne narzędzia budowania relacji z klientem: strony internetowe, blogi, eventy z udziałem klientów, internetowe kanały wideo, społeczności internetowe i portale społecznościowe (np. Facebook, YouTube, Twitter), - koncepcje zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, czyli nowe metody budowania bliskich i interaktywnych relacji z klientem, - koncepcję marketingu tworzonego przez konsumenta, w ramach której specjaliści do spraw marketingu zachęcają klientów do aktywności i udzielania informacji zwrotnej, kształtowania nowych produktów i współtworzenia przesłania marki, - najnowsze technologie stosowane w marketingu, od Web 3.0 po neuromarketing, - koncepcję marketingu zrównoważonego, polegającego na prowadzeniu działań odpowiedzialnych społecznie. Nowatorski układ treści podręcznika, jego ciekawa forma i wiele odniesień do praktyk znanych firm są pomocne w przyswajaniu wiedzy teoretycznej i pozwalają na poznanie wielu sposobów jej wykorzystania. „Marketing” jest pozycją szczególną na polskim rynku wydawniczym. To rozbudowany podręcznik o interesującej strukturze i żywej narracji, doskonale przygotowany, proponujący nowoczesne rozwiązania dydaktyczne. prof. dr hab. Lechosław Garbarski Akademia Leona Koźmińskiego [z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem książki jest analiza wybranych czynników determinujących rozwój marek oraz strategie markowe, a także charakterystyka różnych aspektów zarządzania marką, w tym planowania i realizacji strategii marki i portfela marek instytucji, oraz identyfikacja atrybutów silnej marki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 Podr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie do ekonometrii / Gary Koop ; przełożyła Martyna Kobus. - Wydanie 3. - Warszawa : Wydawnictwo Nieoczywiste-imprint GAB Media, 2020. - 406 stron : ilustracje kolorowe ; 24 cm.
We „Wprowadzeniu do ekonometrii” G. Koop w przystępny i kompleksowy sposób omawia nie tylko podstawy ekonometrii, tj. modele regresji prostej i wielorakiej czy analizę szeregów czasowych, lecz także tematykę bardziej zaawansowaną, tj. modele danych panelowych, wykorzystanie metody zmiennych instrumentalnych, modeli zmiennej jakościowej czy ekonometrii bayesowskiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 Podr. (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej